duminică, 10 aprilie 2011

PORTRET


Pe pleoape placutele-amintiri coboara
Te desenez in gand a mia oara
Din sentimente calde si-amintiri
Din rasuflari fierbinti intre iubiri.

Contur de chip nascut din simtaminte.
Din vorbe calde si multe cuvinte.
Din varful fin al degetelor mele
Iti creionez in aer mandre gene.

Pe degetul aratator eu am pastrat
Inelul impletit din al tau sarutat.
Din el eu despletesc si iti fac gura,
Cu buzele fierbinti si dulci ca mura.

In podul cald al palmei mele,
Gasesc caldura-ti dintre gene.
Si ochii tai si-a ta privire,
Se-ntorc spre mine cu iubire.

Obrajii tai cei aspri i-am pastrat
Unde Destin si Curba vietii s-au incrucisat.
Pe palma dreapta lang-aratator,
Tin o farama dintr-un miros ce-l ador.

Iar degetele toate de le-am rasfirat
Si-un oftat cald prin ele am suflat,
Am asezat usor pe tamplele-ti carunte,
Firele albe din framantari nascute.

Zambesc si intind mainile sa te sarut.
Dar ce s-a intamplat?Nu mai esti, te-am pierdut.
Cand ochii i-am deschis, am deslusit,
Ca te-am visat si-n vis eu te-am dorit.

by Iulia Condurache
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu